15 Şubat 2010 Pazartesi

Kamerayla İzdivaç...

Pazar gününde yapılması gereken en iyi şeylerden 1i de sinemaya gitmektir hele ki o şehirde bağımsız film festivalide yapılıyorsa. Arkadaşlarım ile Kamerayla İzdivaç belgeseline gittik. Geçenlerde de adı geçen belgesele konu olan programın sunucusu milyonlar önünde bütün eşcinsellere hakarette bulunması bu belgesel içeriğine olan merakımı cezbetmişti. Gelin görün ki programın sunucusuda koskaca sinemada geldi önüme oturdu, olmadı derken yanıma da bu sunucunun fan sayfasının başında ki kız oturdu. Belgesel yönetmenin hazır bulunduğu gösterim sonrası soru-cevaplara geçildi ve ortam 1 anda tabi ki gerildi. Esra Erol adlı şahsın bütün yapaylığı ile -sen, sen- diye hitap etmesinden mi söz etsem yoksa belgeselin tam bi fiyasko belgesel mi kamera arkası mı olduğundan mı söz etsem bilemiyorum. Ayrıca !F yönetiminin de içeriklerinde Gökkuşağı bulundurup Gökkuşağı partileri dahi yapması ama belgesele konu olan programın sunucusunun eşcinsellere hakaret ettiğini bile bile programından çıkartmamış olmasına mı yanmalı bilemiyorum. Vel hasılı kelam bu ülkede yine ötekilerden olduğumu hissettiğim anlardan 1ini daha yaşadım ve irkildim. Hele hele eşcinsel dostu gözüken Ş.T.'ın da ne kadar anlamsız ve samimiyetsiz olduğunu görme fırsatını da yakalamış oldum.

1 yorum: